ساخت

تلویزیون شهری چیست؟

در این مقاله قصد داریم به مراحل نصب تلویزیون شهری و قیمت خرید تلویزیون شهری و مزایای تلویزیون شهری بپردازیم تا پایان مارا همراهی کنید.

برای نصب تلویزیون شهری باید مراحلی را طی کرد، تلویزیون شهری انواع متفاوتی دارد که طریقه ساخت هر کدام از آن ها با هم متفاوت است. در واقع تلویزیون شهری به تابلو های غول پیکری می ‌گویند که در مجاورت اتوبان ‌ها و چهار راه‌ ها و بزرگراه ‌ها و استادیوم ها و پارک ها بر روی پایه دکل بزرگی نسب می شوند و تصاویر و فیلم‌ هایی را به صورت رنگی پخش می‌کنند.

نصب تلویزیون شهری به گونه‌ ای است که کابینت های مجزا با سایز ۱ متری در کنار هم دیگر قرار گرفته می‌ شوند. هرکدام ازان کابینت ها مانند یک تلویزیون کوچک است که یک بخش از تصویر گسترده صفحه نمایش اصلی و واقعی را نشان می دهد.

حال این کابینت ها از قطعه دیگری به نام ماژول ال ای دی تشکیل شده است، این ماژول ها قطعات و بلوک هایی مربع و مستطیلی هستند که وقتی در کنار یک دیگر قرار می‌ گیرند کابینت را ایجاد می ‌کنند. ماژول ها نیز هر کدام از لامپ های بسیار ریز دیگری تشکیل شده اند که نام آن ها ال ای دی است. این لامپ های ال ای دی خود از مواد دیگری ساخته شده اند که در کارخانه های ساخت قطعات الکترونیک ساخته و در کنار هم قرار گرفته اند و رنگ ‌های متفاوتی دارند و این لامپ های ال ای دی جدول رنگ زیادی ندارند و در رنگ های سبز، آبی، قرمز و گاهی اوقات سفید خلاصه می شوند.

هر کدام از ال ای دی ها از دو نیمه هادی در انواع P و N به وجود آمده است که به صورت کلی به آن PN می گویند. پیوند پی ان فقط و فقط یک رنگ را می سازد. برای این که در ساخت تلویزیون های شهری رنگ های متفاوتی داشته باشیم باید از ترکیب رنگ ها ۳ یا ۴ ال ای دی را استفاده کرد. هر پیکسل که در ساخت تلویزیون های شهری استفاده می‌شود خود متشکل از ۳ الی ۴ ال ای دی است. باید بگوییم پیکسل کوچک ترین عضو و جز یک تصویر به حساب می ‌آید .

ساختار پیکسلی تلویزیون های شهری

 باید بدانید که تلویزیون‌ های شهری به لحاظ ساخت پیکسلی به دو دسته تقسیم شده اند: دسته اولRGB و دسته دوم TRGB. دسته اول آن که آر جی بی است هر کدام از پیکسل های آن از یک ال ای دی سبز و یک آبی و یک قرمز تشکیل شده است. اما در دسته دوم آن که تو آر جی بی است هر کدام از پیکسل ها از دو ال ای دی قرمز و یک آبی و یک سبز استفاده شده است. نوع دسته دوم این ساختار پیکسلی می‌ تواند میان دو عدد پیکسل واقعی یک عدد پیکسل مجازی را تولید کند و در این صورت است که کیفیت تصویر بالا می‌ رود.

در ماژولی از تلویزیون شهری هر کدام از پیکسل ها قادر هستند که فاصله مشخصی را تا پیکسل های کناری خود داشته باشند. هر ماژول با توجه به نوعی که دارد فاصله پیکسلی متفاوتی دارد. در این صورت است که تلویزیون ها کیفیت های متفاوتی دارند و هیچ کدام مانند دیگری نیستند. میان پیکسل های در ماژول فاصله‌ ای وجود دارد که به آن دات پیچ می گویند. دات پیچ فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل را به هم نشان می دهد و بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و با  وبا حرف P و به دنبال آن عدد فاصله‌ ی میلیمتری نوشته میشود. مانند P۱۴ نشان می دهد که فاصله دو مرکز پیکسل های مجاور ۱۴ میلی متر می باشد.

تقسیم بندی کاربردی تلویزیون‌های شهری

به لحاظ کاربردی تلویزیون های شهری در دو دسته اوت دور و این دور تقسیم بندی می شوند. دسته اول آن ها کاملاً ضد آب است و تا حدی نیز ضد ضربه شمرده می‌ شود. به علت نصب آفتاب گیر بر روی هر کدام از پیکسل ها در زیر نور آفتاب هم به صورت واضح تصویر را نمایش می دهد و دسته اول بیشتر در مکان ‌های بسته مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مانند آمفی تئاترها و سالن‌های کنفرانس و … .

تلویزیون شهری فول کالر

تلویزیون های فول کالر دو دسته آنلاین و آفلاین را شامل می ‌شود. دسته اول آن که آنلاین است برای راه‌ اندازی از یک کامپیوتر کاملاً شخصی تحت عنوان کنترلر استفاده می ‌شود. از این دسته یعنی تلویزیون شهری فول کالر آنلاین برای تلویزیون ها با ابعاد گسترده و درشت استفاده می‌ شود. در واقع در این نوع صفحه نمایش تلویزیون حکم کامپیوتر را دارد. زیرا برای نشان دادن تصاویر به صورت مداوم کامپیوتر هم نیز باید کاملا روشن باشد و خاموش نشود. همچنین باید گفته شود که هزینه ساخت و اجرای تلویزیون‌ های شهری فول کالر آنلاین به نسبت دسته آفلاین آن بیشتر است.

در تلویزیون شهری فول کالر و آفلاین از برد های کنترلی خاصی برای عمل راه اندازی استفاده می شود که فقط برای انجام برنامه ریزی به کامپیوتر نیاز دارند و برای پخش کردن فیلم و نشان دادن تصاویر مستقل آن عمل خود را انجام می‌ دهد و نیازی به کامپیوتر ندارد. هزینه نوع آفلاین همانطور که گفته شد کمتر از آنلاین است و برای ابعاد کوچک استفاده می شود نه خیلی بزرگ.

معرفی و نصب برد کنترل آ هشت

این برد کنترل که که نام دیگر آن برد کنترل سی ال آ هشت است، یک کنترل گر تلویزیون از جهت راه اندازی ماژول ال ای دی تک رنگ و فول کالر به کار می ‌رود و کارآمد است. پروتکل های سازگار این کنترلر آر جی چهل و پنج و ال ای ان هستند و ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی را داراست. ۲ عدد کانکتور ۵۰ پین  که نام آن ها جی وان  و جیتو است  به ها بکارت های مختلف  وصل میشوند  برد کنترل آهشت  ویدئوها را  با کیفیت بسیار عالی  به نمایش می گذارد  که همین ویژگی عامل بهتر بودن این برد نسبت به دیگر برده‌ است .

درخشندگی در این برد تنظیم می شود، برای این که ابعاد تلویزیون را بیشتر کنیم باید چند کارت  را به هم متصل کرد  که تصویر را به صورت دقیق مورد نمایش قرار دهد.دی شو را نصب کنیم و کامپیوتری که روی آن نصب را انجام می دهیم باید کارت شبکه مورد نیاز را داشته باشد. در صورت نبود کارت، سیستم برد را شناسایی نمی کند.برای کار با این نرم افزار باید ویندوز مناسب را از قبل نصب کرد زیرا نیازمند به ویندوزی هستیم که ارتباط مستقیم آن برگزار کند .حال با توجه به این که شما تمامی مراحل قبل را حل کردید باید کارت ‌هاب مناسب خود را به سوکت نوع جی وان وصل کنید و اگر سطور تابلو شما بیش از ۸ تا است باید کارت هاب دیگری را به سوکت نوع جی تو وصل کنید. تمامی هاب ها به لحاظ سخت افزاری ترمینال معمولی هستند و همه آن ها پین های ۱۶ دارند و در حالت ۲ در ۸ مورد ساخت قرار گرفته اند و فقط پروتکل آن ها متفاوت است.

کارت هاب

هاب در واقع نوعی برد است که ۸ یا ۱۶ هاب دارد و توسط یک یا دو سوکت مخصوص متصل به برد کنترل می شود. کارت های هاب بسته به هاب هایی که بر روی آن ها است با نام آن ها عرضه می‌ شوند. به طور مثال کارت هاب بیست کارت هابی می باشد که دارای ۲۰ هاب است. کارت هاب را بعد از نصب به وسیله کابل فلت اول به سطر اول و هاب دوم به سطر دوم و به همین ترتیب ادامه پیدا می‌ کند. اگر تابلو شما بیش از هشت سطر داشته باشد باید هاب اول از کابل جی تو را به سطر نهم وصل کرد و به همین روال ادامه دارد. سطر ها در تلویزیون از بالا و پایین شماره گذاری می شوند. در آخر سیم کشی های تغذیه و کابل و فلت را انجام بدهید و با رعایت کردن جوانب از متصل شدن تمامی ماژول ها اطمینان حاصل کنید. حال می توانید نرم افزار را راه اندازی کنید. البته با وابسته کردن آن به شبکه کامپیوتر.

اندازه تلويزيون شهری

مسلما برای کلیه افرادی که علاقمند به بهره گیری از تلویزیون شهری در تبلیغات خود، رویه کاری ،افزایش پرستیژ و رویداد مد نظر خود می باشند، این امر مهم است که ابعاد مناسب تلویزیون چه اندازه باید باشد. گفتن این که تلویزیون های بزرگ تر، بهتر اند، راحت می باشد اما با در نظر گرفتن آیین نامه اجرایی سازمان دهی تبلیغات شهری و همچنین امکان وجود بعضی محدودیت های محیطی چه درون فضای باز و چه درون فضای بسته کاملا واضح است که در دست داشتن اعداد  و آگاهی از بعضی دستور العمل ها در مورد نسبت اندازه صفحه نمایش با عوامل مختلف محیط روند انتخاب مناسب را آسان تر خواهد کرد. البته اندازه تلویزیون شهری فقط یک عدد دقیق و غیر قابل انعطاف نیست زیرا که مانند تلویزیون درون منزل شما، متناسب با ابعاد محل قابل نصب، میزان بودجه، بهترین فاصله دید برای نزدیک ترین فرد تا دور ترین و بسیاری ملاحظات دیگر در یک چشم‌ انداز درست، مطابق سلیقه مشتری تهیه می شود. در ادامه توضیحات سعی می کنیم مشتری را بیشتر با روند انتخاب ابعاد تلویزیون شهری آشنا نماییم.

اندازه نمایشکر شهری
اندازه نمایشکر شهری

اندازه صفحه نمایش تلویزیون LED ، تعداد پیکسل در هر اینچ یا نسبت طول به عرض PPI ، زاویه دید و ارتفاع TV همه ی این ها اصطلاحاتی هستند که زمان تهیه تلویزیون شهری بیشتر می شنوید، هر کدام به نوعی در ابعاد تلویزیون شهری موثر اند.

-اندازه صفحه نمایش تلویزیون LED:

ابعاد تلویزیون شهری به حداکثر فاصله چشم بیینده تا تلویزیون و اندازه محل نصب نمایشگرتلویزیونی وابسته است. چنان چه تلویزیون فول کالر در فاصله دور نصب شده باشد یا مخاطبان وسیع تری را تحت پوشش قرار می دهد یا هنگام نصب در مکان های شهری با تردد سریع باید ابعاد آن بزرگ تر در نظر گرفته شود. اندازه صفحه نمایش را با اندازه گیری قطر صفحه نمایش محاسبه بر حسب اینچ بیان می کنند که هر اینچ تقریبا معادل 2.5 سانتی متر است.

فاصله مناسب تلویزیون با نزدیکترین بیننده  ۱٫۵ برابر قطر صفحه ‌نمایش می باشد. صفحه نمایش با کنار هم قرار دادن ماژول های ال ای دی ساخته می شوند و هر کدام از بلوک های ال ای دی دارای ارتفاع 16 سانتی متری و طول 32 سانتی متری است. با کنار هم قرار دادن این بلوک ها اندازه صفحه نمایش نزدیک به اندازه دل خواه به دست آورید.

همچنین مساحت صفحه نمایش تلوزیون شهری را از تقسیم حد متوسط فاصله ی دید بر 10 می توان تقسیم کرد یا به گفته دیگر حد اکثر فاصله دید با ضرب مساحت تلویزیون شهری در عدد ۱۰ مورد محاسبه قرار می گیرد. در این فاصله دید متن و تصاویر به راحتی قابل دیدن و خواندن می باشند. با توجه به آن که تصاویر از فاصله های دور نیز کاملا معلوم هستند. حداقل فاصله دید به روش تبدیل دات پیچ تلویزیون شهری به متر نیز محاسبه می شود. مثلا ابعاد تلویزیون شهری با دات پیچ 15 میلی متر، حداقل فاصله دید مناسب آن 15 متر است. لازم به ذکر است تابلو از 7 متری نیز رویت می شود.

–  نسبت طول به عرض تلویزیون شهری:

هنگام خرید تلویزیون، فروشند عددی مثل یکی از این اعداد 4:3 ، 16:9 ، 16:10 را بیان می کند که نسبت تصویر نامیده شده و گزینه بسیار  مهمی در ابعاد تلویزیون شهری به حساب می آید.

برای شروع محاسبه کردن، باید از نسبت اندازه های تلویزیون شهری مطلع شویم. معمولا این ابعاد  16:9  است یا در بعضی مواقع می تواند نسبت تصویر 16:10 باشد. مثلا تلویزیون دارای نسبت تصویر 16:9 در نمایشگر های فول اچ دی اغلب اندازه طول 1920 و اندازه عرض 1080 بوده. پس با تقسیم کردن طول بر عرض عدد 1.78 بدست می آید  که معادل تقسیم 16 بر 9 است و این عدد بیان کننده همان نسبت 16:9 است، بیان می کند که برای هر 16 واحد عرض، 9 واحد ارتفاع وجود دارد.

محاسبات

با استفاده از قضیه فیثاغورث، شما آگاه هستید که در صورت اضافه کردن مربع های قد (9) و عرض (16)، شما مقدار مربع خالص را به دست می آورید. در مورد نسبت 16: 9، داریم

 16 2 + 9 2 = 337

که با جذر  (√337) اندازه قطر صفحه نمایش 18.4 محاسبه می شود. به این معنا است که زمانی که ارتفاع 9 واحد و عرض 16 واحد باشد، قطر آن 18.4 واحد خواهد بود. 

تعداد پیکسل در هر اینچ، این گونه است:

PPI به عنوان یک عامل و عنصر تبلیغاتی مهم در صفحه های نمایش گر مختلفی بیان می شود. دات پیچ ها که فاصله بین مرکز هر پیکسل هستند هر چه قدر کم تر باشد در هر اینچ تصویر پیکسل بیشتری وجود خواهد داشت که موجبات کیفیت تصویر را فراهم می کند.

– زاویه دید

زاویه هر LED  حدودا 120 تا 160 درجه است. زاویه دید LED ها در کیفیت دیده تصویر تلویزیون شهری تاثیر به سزایی می گذارد. به عنوان مثال زاویه ال ای دی 120 درجه می باشد یعنی نمایش گر تا زاویه ۱۱۰ درجه از مقابل تلوزیون قابلیت دید دارد. در محیط های شهری کلماتی مانند زاویه دید 170 درجه، در اغلب نمایشگر ها بیان می شود یعنی مثل این است که شما  موازی با نمایش گر باشید و کمی گردن خود را به سمت نمایش گر برگردانید و تصویر را با کیفیت قابل قبولی تماشا کنید. سیستم بصری انسان دارای زاویه ای از 135 درجه به صورت افقی می باشد.

–  ارتفاع مناسب تلویزیون

انتخاب ارتفاعی که نمايش گرهای بسیار گسترده شهری باید روی آن ها قرار بگیرند، قاعده ای کلی و عمومی دارد. تلویزیون های ال ای دی سبک تر با قاب شفاف در مدل و سایز ها مختلف می باشند. در نظر داشته باشید که می‌ خواهید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید یا روی یک سازه ای به نام پایه.

اگر قصد دارید تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید، فقط نیاز به دانستن مقدار سطح در دسترس برای استند دارید و این که مطمئن باشید مصالح و مواد مکان نصب کرد توانایی تحمل وزن تلویزیونی که می‌ خواهید بخرید را دارد. در این صورت، اگر قصد دارید از براکت دیواری تلویزیون استفاده کنید، چند فاکتور موجود است که باید در ذهن خود داشته باشید.

شما یک براکت دیواری باید تهیه کنید که بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی کند و بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی و سنگینی آن را تحمل کند تا اندازه تلویزیون شهری به صورت مطمئن بر روی دیوار نصب شود. اگر شما قصد این را ندارید که تلویزیون خود را بر روی یک دیوار قرار بدهید، باید از پایه تلویزیون استفاده کنید . در مطالب زیر می خواهیم به تعدادی از مزایای تلویزیون شهری اشاره کنیم.

مزایای تلویزیون های شهری

  1. ایجاد جذابیت و علاقه بین مخاطبان گذری به علت نوشته ها و افکت های متحرک
  2. قدرت اطلاع رسانی بالا جزء مزایای تلویزیون شهری است.
  3. عمر مفید و بالای LED نمایشگرهای شهری یکی دیگر از مزایای تلویزیون های شهری است.
  4. امکان نگهداری و تعمیر آسان یکی دیگر از مزایای تلویزیون های شهری است.
  5. اطلاع رسانی مناسب درباره ی خدمات و محصولات شرکت و برند شما که مهمترین هدف و مزایای تلویزیون های شهری است.
  6. میزان برق مصرفی به حداقل می رسد که می توان از دیگز مزایای تلویزیون شهری دانست.
  7. جلوگیری از نازیبا شدن سطح شهر بخاطر پخش تبلیغات کاغذی و کمک به زیبایی ظاهری شهر.
  8. مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی یکی دیگر از مزایای تلویزیون شهری است.
  9. ضد آب بودن از دیگر مزایای تلویزیون های شهری است.

نصب تلویزیون های شهری

تلویزیون‌های شهری تابلوهای غول پیکری هستند که همانند تابلو ال‌ای‌دی از کنار هم قرار گرفتن ماژول ال‌ای‌دی فول کالر تشکیل شده است. با کنار هم قرار دادن کابینت‌های جداگانه با اندازه‌هایی با ابعاد یک متری و سپس با تعبیه ماژول led که به صورت بلوک های مربع و یا مستطیل شکل هستند ساخته می‌شود و به فاصله بین پیکسل‌های ماژول، دات پیچ می‌گویند که این دات پیچ‌ها بر اساس میلی‌متر اندازه‌گیری شده و فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور را به نمایش می‌گذارد. روشنایی هر ماژول از لامپ‌های کوچک LED تامین می‌شود.

انواع تلویزیون‌های شهری:

  1. RGB :

در این روش هر پیکسل تشکیل‌دهنده ماژول، حاوی یک LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی است.

  • 2)    2RGB :

در این روش به جای یک رنگ قرمز و سبز و آبی هر پیکسل از دو رنگ تشکیل شده است.

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر نمایشی در تلویزیون شهری

دات پیچ: همان‌طور که مطرح شد دات پیچ، فاصله مرکز تا مرکز پیکسل‌ها است. تراکم دات پیچ درمیزان کیفیت نمایشی تصویر بسیار حائز اهمیت است. ازدیاد آن‌ها باعث کمبود کیفیت می‌شود. هر چه میزان دات پیچ کمتر و تراکم پیکسل بیشتر شود تصویر نمایشی با کیفیت‌تر خواهد بود.

رزولوشن تصویر: میزان کل پیکسل‌های موجود در نمایشگر تعیین‌کننده رزولوشن تصویر هستند. هر چقدر تعداد پیکسل‌ها بالاتر باشد کیفیت نهایی بهتر می‌شود. رزولوشن تصویر بر حسب ماتریس در ابعاد سطر و ستون به دست می‌آید .

شدت نور: نوع LED‌های به کار رفته در تابلو روان و یا تلویزیون شهری بسیار حائز اهمیت است. هر چه LED‌ها باکیفت‌تر و مرغوب‌تر باشند نوردهی بهتری خواهند داشت.

زاویه دید: تابلو باید در مکانی نصب شود که از مقابل و از هر جهتی در مسیر رفت و آمد، زاویه دید کافی داشته باشد.

به طور کلی در ساخت تلویزیون شهری تنوع ماژول‌ها با فاصله‌های پیکسلی متفاوت موجود است که این تفاوت تنوع‌ها تعیین کننده کیفیت تلویزیون شهری است.

شرایط و ضوابط لازم برای نصب تلویزیون شهری:

کسب مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشادپیروی از ضوابط و مقرارت عمومی شرکت‌ها، کانون‌ها و موسساتکسب مجوز از شهرداری

تبلیغات محیطی:

شامل نصب تابلوهای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کارها در معابر، بزرگراه‌ها و میادین شهری است.

اطلاع رسانی:

یکی دیگر از کارکردهای تابلو ال‌ای‌دی بزرگ یا تلویزیون شهری، اطلاع رسانی و پخش اخبار و رویدادها شامل زمان برگزاری کنسرت‌ها، همایش‌ها، سمینارها و دیگر موارد است که می توان جزء دیگر مزایای تلویزیون شهری به حساب آورد.

محل نصب سازه تلویزیون شهری

بیش از هر چیزی باید به محیط و محل نسب سازه تلویزیون شهری دقت داشت. قرار است تلویزیون شهری یا صفحه نمایش غوو پیکر در چه شهری با چه شرایط آب و هوایی نصب و استفاده شود؟

پایه و سازه‌ ای که برای محیط گرمسیر در نظر گرفته می‌شود، بسیار با پایه و سازه‌ ای که برای مناطق سردسیر استفاده می‌شود، متفاوت است. برای سازه تلویزیون شهری در مناطق گرمسیر لازم است کولر مخصوص یا خنک کننده نصب شود و در مناطق مربوط و باران‌خیز به درخواست مشتری، می‌توان بر روی صفحه نمایش کرکره برقی نصب کرد. در ضمن، زمین برای قرار دادن پایه سازه مناسب باشد و خاک آن به نحوی نباشد که سازه جابجا یا کج شود.همچنین، نصب سازه در کنار تیر چراغ برق، درخت، دیوار و یا هر چیز دیگری که افراد سوجو بتوانند از آن سو استفاده کنند، ممنوع می‌باشد. اگرچه تلویزیون های شهری oudoor به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین تصویر را حتی در نور مستقیم آفتاب به نمایش بگذارند ولی برای دید بیشتر، بهتر است سازه و تلویزیون شهری در معرض نور مستقیم خورشید نباشد.

ابعاد تلویزیون شهری

ابعاد صفحه نمایش در انتخاب سازه تلویزیون شهری بسیار مهم است. وزن و ابعاد صفحه نمایش تعیین کننده سازه خواهد بود و بر اساس همین ابعاد فندانسیون، تعداد پایه‌های سازه و انتخاب جنس ستون‌ها صورت می‌گیرد. هرچه ابعاد یک تلویزیون شهری بیشتر باشد، به طبع گودالی که برای نگهداشتن پایه ستون ایجاد می‌شود، بزرگتر، بدنه سازه محکم‌تر بوده و جنس فلز ستون‌ها مستحکم‌تر انتخاب خواهد شد.

درجه حرارت محیطی

همانطور که اشاره شد، در مناطق گرمسیر، بخصوص در فصل تابستان، لازم است از کولر گازی برای خنک کردن منبع تغذیه تلویزیون شهری استفاده شود. منبع تغذیه در یک دمای خاص بین صفر تا 25 درجه سانتیگراد کار می‌کند و به محض بالا رفتن دما، دستگاه از کار می‌افتد و احتمال آسیب رسیدن به صفحه نمایش وجود دارد. بنابراین باید کولر را بر روی دمای 25 درجه تنظیم کرد تا به محض بالا رفتن دمای درونی سازه، کولر به طور اتوماتیک روشن شده و دما را یکسان نگه دارد.

هزینه‌ سازه تلویزیون شهری

هزینه سازه با توجه به میزان درخواست مشتری بر اساس امکاناتی که بر روی سازه نصب می‌شود، متغیر است. به طبع، اضافه کردن امکاناتی نظیر کرکره برقی، کولر گازی، نوع آلیاژ به کار رفته در سازه تلویزیون شهری و غیره، همگی موجب افزایش قیمت پایه و سازه خواهد شد.

امنیت سازه

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در ساخت سازه تلویزیون شهری امنیت آن به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد. همچنین مکان قرار گرفتن سازه و نحوه دسترسی اپراتور به سازه بسیار مهم است.

فردی که مسئول برنامه‌دهی به سازه است، باید مورد تایید و دارای صلاحیت از جانب شرکت کارفرما باشد و مسئولیت به دست چندین نفر نباشد. در این صورت شرکت فروشنده هیچ مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.

برنامه قفل نرم افزار از دیگر مسائل مهمی است که باید رعایت شود. نرم افزار سازه تلویزیون شهری باید دارای قفل بوده و فقط اپراتور مربوطه بتواند آن را راه‌اندازی کند.

فروش نمایشگر شهری در کشور

 نصب تلویزیون شهری
نصب تلویزیون شهری

فروش تلویزیون شهری در کشور با استفاده از شرایط ویژه ای امکان پذیر گردیده است و سهم خریداران در این رابطه، سهمی ویژه و خاص به حساب می آید. ابزار های تبلیغاتی در این سال ها با رشد بسیار بالایی همراه بوده است و به طور کلی می توان شاهد تعدد بالایی در بخش های تبلیغات بود. در این میان تلویزیون های شهری نیز یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار ها برای نمایش تبلیغات به صورت حرفه ای محسوب می شوند. کیفیت مناسب تصویر از جمله ی اصلی ترین مواردی است که در رابطه با تلویزیون شهری و مزایای تلویزیون شهری می توان به آن اشاره نمود.

هر یک از این نمایش گر ها در صورت دارا بودن وضوح تصویر بالا، می توانند اولین انتخاب برای بینندگان و همچنین مخاطبین باشند. شرایط محیطی و جوی از دیگر پارامتر هایی می باشد که در رابطه با انتخاب نمایشگر شهری نیز قطعا می توان به آن ها اشاره کرد.

قیمت خرید تلویزیون شهری

قیمت خرید تلویزیون شهری در انواع مختلف از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش رسمی تلویزیون شهری، قابل دریافت است. مخاطبین در این زمینه قادر هستند که مناسب ترین قیمت های ممکن از این طریق را انتخاب کرده و نسبت به خرید بی واسطه نمایشگر ها با مناسب ترین شرایط اقدام کنند. در کنار این گزینه، دریافت مشاوره های لازم به منظور انتخاب ایده آل و بدون ریسک نمایشگر های شهری، می تواند یاری دهنده مخاطبان در این حوزه باشد.

چرا که هر یک از نمایشگرهای شهری به طور حتم می توانند باز خوردی ویژه و مشخص داشته باشند، در این رابطه انتخاب یک نمایش گر با کیفیت و مناسب از باز خورد هایی سود آور حکایت دارد. در کنار تمامی شرایط یاد شده، یک نمایشگر فوق العاده و منحصر به فرد باید ارائه دهنده تصاویر و مضمون هایی باکیفیت و پویا به مخاطبین باشد. در این حال قطعا مخاطبان نیز با گزینش هر یک از تصاویر یاد شده قادر خواهند بود تا مناسب ترین شرایط را بیننده باشند.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه نصب و تعمیر تابلوروان ، تلویزیون شهری ، نصب و تعمیر انواع برندهای آیفون تصویری و آموزش دوره های نصب و تعمیر آیفون تصویری آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید به آدرس اینترنتی sarir-tasvir.ir و یا پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس